مدیرکل | ||
بخشی از خدمات قابل اراﺋﻪ دفتر مدير کل: مقررات مورد عمل: بخشنامه ها ، ضوابط جاری ، دستور مقامات مافوق
چرخه مراحل مختلف امور در دفتر مدير کل: • هماهنگي لازم جهت ديدار ارباب رجوع با مدير کل با لحاظ اهميت موضوع و لزوم ملاقات در موقعيت هاي مختلف بعمل مي آيد . • اخذ دستورات کتبي بدرخواستهاي ارباب رجوع بطور روز مره از مدير کل صورت گرفته و جهت اقدامات بعدي از سوي واحدهاي مختلف به ارباب رجوع اراﺋﻪ ميشود . • ترتيب ملاقات پيمانکاران يا مدير کل در زمانهاي تعيين شده قبلي صورت گرفته و در صورت لزوم ديدار ، خارج از برنامه نيز ترتيب ملاقات حضوري داده ميشود . • پرسنل اداره کل نوسازي بنا به ضرورت کار در اولين فرصت از طريق مسؤل دفتر مدير کل با شخص مدير کل ملاقات و مساﺋل مربوطه را مطرح و اخذ دستور مي نمايد . • به تماسهاي تلفني ساير دستگاهها و نيز ساير افراد مختلف با لحاظ اهميت موضوع پاسخ لازم اراﺋﻪ ميگردد .
|
||