Aa
سرویس های کاربردی
پیوندهای مفید
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اتوماسیون اداری فیش حقوقی چت آنلاین
نشریه خیرین مدرسه ساز
نشریه خیرین مدرسه ساز
نشریه روابط عمومی
نشریه روابط عمومی
آمار بازدید سایت
بازدید امروز:
211
بازدید هفته:
3169
بازدید ماه:
10949
بازدید کل:
304572
مناقصات و مزایدات
آگهی دعوت به مناقصه عمومی (يک مرحله ای)

 

 

بسمه تعالی

آگهی دعوت به مناقصه عمومی (يک مرحله ای)

اداره کل نوسازی مدارس استان گيلان در نظر دارد، پروژه به شرح ذيل را از طريق مناقصه عمومی يک مرحله ای به پيمانکاران واجد شرايط و رتبه بندی شده که دارای گواهينامه تشخيص صلاحيت  معتبر در رشته ابنيه و ظرفيت کاری آزاد می باشند، از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir واگذار نمايد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلی، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهی امضای الکترونيکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان مناقصه در سامانه 28/11/1402 میباشد.  تمامی مراحل مناقصه از دريافت تا تحويل اسناد، از طريق درگاه مذکور انجام خواهد شد.

 

ردیف

نام پروژه

شهرستان

مدت پیمان (ماه)

مبلغ برآورد اولیه

 (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

 ( ریال )

منبع تامین اعتبار

 ( مبالغ به میلیون ریال )

1

تکمیل مدرسه 12 کلاسه فاطمیه رودسر ۲۰۰۲۰۰۳۱۱۸۰۰۰۰۱3

رودسر

24

263/357/840/162

863/017/142/8

اعتبار: 704/83 میلیون ریال

تخصیص: 704/83 میلیون ریال (اخزاء 201)

 باقيمانده اعتبارمورد نياز پروژه تا پايان کار وجه نقد یا اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسيد حداکثر سه ساله می باشد.

 

لازم است نوع تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار به شرح ذيل تهيه و تسليم گردد:

الف: ضمانتنامه بانکی ( ارائه ضمانتنامه بانکی مطابق فرم پيوست آيين نامه تضمين معاملات دولتی به شماره 123402/ت50659 ه - 22/9/94 الزامی است )

ب: ضمانتنامه های صادر شده از سوی موسسات اعتباری غير بانکی که دارای مجوز لازم از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ايران هستند.

ج: وجه نقد به شماره حساب 4052030607535354 تمرکز وجوه سپرده بانک مرکزی به شماره شباIR 49-0100-0040-5203-0607-5353-54

مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ 28/11/1402 تا ساعت 19 تاریخ  02/12/1402

مهلت تحویل اسناد مناقصه تکمیل شده و ارائه پیشنهادها : تا ساعت 19 مورخ  12/12/1402

زمان تسليم تضمين شرکت در فرآيند ارجاع کار: تا پایان ساعت اداری روز شنبه  مورخ  12/12/1402

زمان بازگشایی پاکت‌ها: ساعت  9 صبح روز یکشنبه مورخ 13/12/1402

مدت اعتبار پیشنهادها: 90 روز

               تاريخ انتشارآگهی روزنامه   نوبت اول : 29/11/1402   و    نوبت دوم : 01/12/1402

                اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :  1456

 

مدیر کل                                            ذیحساب                                معاون فنی

                                                علی دقیق                                          ندا ناجی فر                             مرتضی صابر

 

تعداد بازدید: 192 تاریخ و زمان ثبت: 1402/11/2513:45:18
پیام سال
سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گرامی باد.
طرح آجر به آجر
ساماندهی مدارس کانکسی و سنگی
پیوند های تصویری
دفتر مقام معظم رهبری ریاست جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور استانداری گیلان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان سازمام نظام مهندسی ساختمان گیلان دانشگاه گیلان داشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور سامانه سوت زنی
ارتباط با ما

نشانی: رشت خیابان سعدی پیچ سعدی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان

کدپستی:  4157679186
شماره تماس اداره کل:  01332120039-01332129283-01332129002-01332122898

شماره فاکس:01332123581

آخرین به‌روزرسانی: 1403/07/10
تمامی حقوق این تارنما متعلق به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان می باشد